BARCELONA, 7 de novembre (EUROPA PRESS)
L'empresa catalana de distribució Miguel Alimentació Grup aplicarà descomptes màxims del 20% en els punts de venda majorista de la marca Gros Mercat i del 25% en els supermercats Suma a partir del dilluns, segons ha explicat a Europa Press un portaveu de la companyia.
El motiu d'aquests descensos és el fet que el petroli i els cereals han baixat els preus i la firma vol que aquesta disminució arribi fins al consumidor. Gros Mercat aplicarà reduccions de fins al 20% del preu de venda sobre 400 articles d'hostaleria i restauració.
Per la seva banda, Suma abaratirà els preus fins a un 25% en cent productes de les seves marques pròpies Gurmet, Zero, Mical i Micaderm.
Miquel Alimentació preveu tancar l'exercici 2008 amb una facturació superior als 1.200 milions d'euros, respecte dels 1.170 milions de l'any passat, i un Ebitda (benefici brut) d'uns 50 milions, fet que suposa un augment de més del 40%.