MONTCADA I REIXAC (BARCELONA) 26 (EUROPA PRESS)
L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha creat l'Oficina d'Atenció a l'Empresa per assessorar, formar i acompanyar empresaris del municipi en el desenvolupament d'una idea de negoci.
L'objectiu d'aquest servei, que impulsa la Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació de l'Ajuntament, és fer viables les propostes i contribuir així en la millora de la competitivitat i empènyer a l'economia local.
Aquest projecte es complementa amb la posada en marxa del programa 'Montcada emprèn' que també aconsella i ajuda a l'hora de treballar per compte d'altre i busca sensibilitzar la població del valor d'emprendre.
El regidor de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació, Joan Carles Paredes, a la presentació ha assegurat que "moltes de les petites i mitjanes empreses de Montcada i Reixac van començar amb una idea individual".
En aquest sentit, el municipi té 130.000 euros en subvencions per a projectes d'emprenedors, amb un màxim de 5.000 per persona.
Els tres dies de dol decretats per l'Ajuntament per l'accident aeri als Alps va obligar a alterar la inauguració oficial de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa marcada per a aquest dimecres i que havia de tenir la presència del director general d'Indústria, Antoni Maria Grau, i l'alcaldessa accidental, Mari Carmen Porro.
Finalment, s'ha fet una presentació amb la presència de l'edil Joan Carles Paredes i el president de la Pimec del Vallès Occidental, Francesc Elías.