Publicat 26/09/2020 18:48

Neix el magazín online 'The New Barcelona Post' per potenciar la marca Barcelona

BARCELONA, 26 set. (EUROPA PRESS) -

El magazín online 'The New Barcelona Post' ('The NBP') naixer aquest diumenge "com a projecte periodístic independent", amb informació empresarial, cultural i social que potenci la 'marca Barcelona', destacant el talent de la ciutat i contribuint a reactivar la seva economia i la seva cultura en plena pandmia.

El nou editor és Jaume Giró, exdirector general de la Fundació Bancria La Caixa, i el director de la publicació és el periodista Sergi Saborit, especialitzat en informació econmica, informen en un comunicat.

"Sota la premissa de 'Good News, True Stories', el magazín ajudar a recuperar la Barcelona que tots volem", afegeix el comunicat, que constata la voluntat de treballar de forma positiva i al servei de la ciutat per impulsar la seva projecció nacional i internacional.

Aspira a ser altaveu d'empreses, emprenedors, creadors, artistes, científics, investigadors i tota persona i institució que aposti per Barcelona, a més d'entitats socials que contribueixin desinteressadament a la societat.

SERGI SABORIT

Saborit s'incorpora al projecte després de més de 20 anys en el diari 'Expansió', on va ser membre fundador i cap de secció del suplement 'Expansió Catalunya'.

Ha considerat que el moment actual és d'excessiva polarització meditica i soroll informatiu, i s'ha mostrat orgullós de dirigir un mitj "que apostar pel rigor i la qualitat i per cercar el costat positiu de la vida".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés