Actualitzat 16/01/2015 13:22

Nou Barris crea quatre rutes turístiques per descongestionar el centre i impulsar el comerç

BARCELONA, 16. (EUROPA PRESS)

El districte de Nou Barris de Barcelona ha posat en marxa el seu Pla Estratègic de Promoció Turística i Cultural, que impulsa quatre grans rutes turístiques per atreure visitants i posar en valor els emblemes de la zona amb menys presència turística de la ciutat.

   La regidora del districte, Irma Rognoni, ha presentat aquest divendres la iniciativa al costat de la segona tinenta d'alcalde, Sònia Recasens, i la voluntat de la qual és descentralitzar el turisme i impulsar el consum i la creació d'ocupació a Nou Barris.

   Recasens ha assegurat que el pla està dirigit als turistes que ja han visitat abans la ciutat --un 40% del total, segons la regidora-- i als propis barcelonins: "Som conscients que el turista que ve per primera vegada visitarà les icones de la ciutat, per això ens dirigim al turista que repeteix".

   La iniciativa pretén consolidar icones del districte com el castell de Torre Baró, l'Ateneu Popular o el Parc Central de Nou Barris a partir de quatre grans rutes connectades amb línies de transport públic.

   "La idea és que això generi despesa, dinamització comercial i feina a Nou Barris, que viu bàsicament de l'intracomerç", ha afirmat Rognoni.

   Recasens ha subratllat que aquest pla forma part de l'estratègia turística del Govern municipal de descongestionar el centre de la ciutat i promoure la resta de barris.

   "No sé si som unes il·luses o no, però sense una estratègia o un pla definit no aconseguirem descentralitzar el turisme", ha tancat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés