BARCELONA, 12 de juliol (EUROPA PRESS)
L'operador de telefonia mòbil en línia Simyo presenta avui una campanya de publicitat a la platja de la Marbella de Barcelona, amb 20 voluntaris que jugaran a 'pales' amb els banyistes, els refrescaran amb mangueres, en guardaran les pertinences si desitgen banyar-se, regalaran matalassos per a combatre l'avorriment i oferiran trucades gratuïtes a qui ho demani.
"Es tracta d'un exèrcit de persones que voluntàriament han decidit col·laborar en determinades campanyes", ha afirmat una portaveu de Simyo en declaracions a Europa Press, que ha destacat que, així, pretenen "facilitar la vida als usuaris, estenent aquesta filosofia a tots els àmbits possibles".
La passada campanya publicitària de Simyo va exposar 75 voluntaris distribuïts a Barcelona, Madrid i València que, simulant ser cadàvers ensangonats en meitat del carrer i amb un punyal clavat a l'esquena, denunciaven "el tracte abusiu que el ciutadà rep de les grans operadores de telefonia mòbil", ha indicat.
"En un moment en què la publicitat ja no té tant impacte com abans, pensem noves formes per a fer arribar el missatge", ha subratllat la portaveu, que ha avançat que ja s'estudien noves campanyes, entre elles "a festivals de música o grans esdeveniments".