BARCELONA, 21 de maig (EUROPA PRESS)
Un grup de pacients i expacients vinculats a la Fundació ABB, entitat sense ànim de lucre especialitzada en la prevenció dels Trastorns de Conducta Alimentària (TCA), ha presentat una campanya de blocs (www.1espejo1000ventanas.com) que pretén acabar amb la imatge d'internet com a focus proanorèxia i bulímia.
Els cinc primers blocs de la campanya 'www.1espejo1000ventanas.com' pretenen transmetre setmanalment les vivències de cinc exmalaltes d'anorèxia i bulímia, que narren com ha estat el procés per superar el trastorn alimentari i com afronten la tornada a la realitat una vegada superada la malaltia.
En roda de premsa avui a Barcelona, la presidenta de la Fundació ABB, Raquel Linares, ha assegurat que aquesta sèrie de blocs pretén aportar el seu "granet de sorra" i "donar la volta a aquesta visió de la xarxa que potencia els trastorns" mostrant que pot ser una bona eina per lluitar contra ella.