Publicat 13/10/2017 12:31

El Prat llança una campanya per fomentar l'autoexploració en la prevenció del càncer de mama

Campanya de l'Ajuntament del Prat per a la detecció del càncer de mama
AYUNTAMIENTO DEL PRAT DE LLOBREGAT

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 13 oct. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament del Prat de Llobregat (Barcelona) ha llançat una campanya per sensibilitzar sobre la importància de l'autoexploració mamària en la prevenció del càncer de mama que, sota el lema 'Toca-te-les', mostra la imatge de persones que es palpen els pits.

La campanya compta amb la col·laboració de la fotògrafa i artista local Nuria Oreja que ha fotografiat més d'un centenar de persones, majoritàriament dones, amb el tors nu mentre s'exploren els pits, segons ha informat l'Ajuntament aquest divendres en un comunicat.

La iniciativa vol incidir en la necessitat de l'autoexploració mamària i del coneixement del propi cos, com a forma de cura de la salut, i remarca que també cal seguir les recomanacions mèdiques, els protocols i proves diagnòstiques establerts per a la detecció precoç del càncer de mama.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés