Actualitzat 20/05/2008 19:02

El projecte Truefood introdueix la innovació als productes tradicionals per guanyar competitivitat

BARCELONA, 20 de maig (EUROPA PRESS)

El projecte europeu Truefood (Traditional United Europe Food) aposta per introduir la innovació als productes tradicionals amb l'objectiu de guanyar competitivitat, especialment en un context en què el final de la política agrària comuna (PAC) eliminarà les barreres als productes estrangers i obrirà el lliure mercat.

Amb l'objectiu de poder competir a escala global, els representants europeus del projecte s'han reunit durant ahir i avui a Barcelona per presentar els principals avenços aconseguits en aquests dos anys, la meitat de la durada del projecte, que és de quatre anys.

A Truefood treballen 42 institucions europees de 12 països i aproximadament 35.000 empreses; en representació espanyola, per la part institucional, participa l'Institut d'Investigació i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA), que depèn de la Generalitat, i en representació del sector privat participa la Federació Espanyola d'Indústries de l'Alimentació i Begudes (FIAB), integrada per unes 8.000 empreses.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés