Actualitzat 23/05/2008 17:05

Sáez aposta per ampliar la base de l'audiència de TV-3 i Catalunya Ràdio perquè sigui més plural

BARCELONA, 23 de maig (EUROPA PRESS)

El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Albert Sáez, ha apostat avui per ampliar la base de l'audiència de TV-3 i Catalunya Ràdio perquè aquesta sigui més plural. Per a això, es prioritzaran els esports i l'entreteniment, segons ha explicat la directora general, Rosa Cullell.

Durant la comissió de control de l'actuació de la CCMA en què Cullell ha comparegut per primera vegada després del seu nomenament, Sáez ha reconegut que "hi ha una part de la població que no preveu els mitjans de la Corporació com una opció possible".

Per aquesta raó, ha apostat per una "estratègia a mig termini d'ampliació de la base de les audiències". Alhora, Cullell ha explicat que un de cada quatre ciutadans consumeix mitjans públics catalans. "Aquesta base de la quota l'hem d'ampliar, però no serà fàcil ni senzill", ha reconegut.

La nova directora ha assegurat que no agafa les regnes de la CCMA "amb el sentiment de voler anar veient com es perd audiència", sinó de tornar a ser líders.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés