Actualitzat 26/06/2008 21:19

La Salle i Toshiba impulsen el primer estudi europeu sobre l'aplicació de la noves tecnologies en nens de tres anys

BARCELONA, 26 de juny (EUROPA PRESS)

L'escola de negocis La Salle i Toshiba España han impulsat el primer estudi sobre l'impacte de les noves tecnologies en l'educació de nens de 3 anys a través de l'anàlisis de 51 nens que utilitzen ordinadors a l'escola, segons han informat en un comunicat.

L'estudi se centra en 51 nens del parvulari de La Salle Bonanova, la meitat dels quals ja ha substituït les eines tradicionals d'aprenentatge per ordinadors Tablet PC de Toshiba. Aquests ordinadors van començar a aplicar-se fa tres anys i actualment la investigació està en la fase de recollida de dades.

Després, un equip format per 15 investigadors i docents de La Salle analitzaran l'impacte d'aquestes tecnologies en l'educació dels menors, per fer públics els resultats al setembre.

El president executiu de La Salle, Ramón Ollé, ha assenyalat que els primers resultats apunten que l'ús de les noves tecnologies a classe motiva els alumnes, i ha afegit que els resultats poden ser molt útils en l'àmbit escolar.

La investigació s'ha centrat a l'assignatura de matemàtiques i els ordinadors reconeixen l'escriptura dels alumnes com si fos en paper i la converteixen en escriptura informàtica.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés