Actualitzat 26/03/2013 15:52

Senyalitzen els sis quilòmetres de recorregut de la ruta de l'Empedrat de Morou

Empedrat de Morou
DIPUTACIÓN DE BARCELONA

BARCELONA, 26 març (EUROPA PRESS) -

La Diputació de Barcelona i la de Girona han senyalitzat els sis quilòmetres de la ruta de l'Empedrat de Morou, que es troba al Parc Natural del Montseny i té una durada de 45 minuts, segons han informat aquest dimarts en un comunicat.

El punt de començament de la ruta és el Centre d'Informació Can Casades del Parc Natural i, des d'aquesta zona, es baixa cap a la riera de Santa Fe i s'agafa el camí de pujada que passa per davant l'Escola de Natura Can Lleonart.

Arribats a aquest punt, es pot girar pel Pla de Mulladius, seguint pel Turó de Morou fins a arribar a l'Empedrat, que ofereix una "panoràmica espectacular sobre tota la vall de Santa Fe, el Turó de l'Home, les Agudes, el Turó de Morou, la serra de la Marina i la depressió vallesana".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés