Actualitzat 15/11/2017 15:59

La Shopping Night retornarà el passeig de Gràcia a l'època de la Gauche Divine el 30 de novembre

La Shopping Night retornarà el passeig de Gràcia a la Gauche Divine
EUROPA PRESS

Ha tingut dificultats per trobar patrocinadors per la incertesa política

BARCELONA, 15 nov. (EUROPA PRESS) -

La Shopping Night Barcelona retornarà el passeig de Gràcia de la capital catalana a l'època de la Gauche Divine el dijous 30 de novembre entre les 20.00 i la una de la matinada, en una vuitena edició en la qual hi ha hagut dificultats per trobar patrocinadors pel moment d'"incertesa" per la situació política.

El president de l'Associació del Passeig de Gràcia, Lluís Sans, ha explicat aquest dimecres en roda de premsa que les dificultats han estat per causes externes a l'esdeveniment: "No s'han aconseguit el mateix nombre de patrocinis d'anys anteriors", encara que s'han cobert, en una edició que augura que serà igualment molt reeixida.

Ha destacat que aquesta edició se centrarà en la Gauche Divine per commemorar el 50 aniversari de l'impuls d'aquest moviment a Barcelona, "que va canviar la societat, llavors en blanc i negre", i comptarà amb l'actriu Teresa, els DJ The Tripletz, l'actor Josep Ferré i la modelo Jessica Goicoechea com a ambaixadors.

La directora de The Shopping Night Barcelona (TSNB), Noemí Talero, ha defensat que aquest és l'esdeveniment dinamitzador del comerç més important de la ciutat, i ha explicat que comptarà amb diversos espais diferenciats, amb set al mateix passeig de Gràcia i altres dos al carrer Provença.

La festa oficial se celebrarà al Palau Robert sota el nom 'Hivern a Cadaqués'. Hi haurà un espai dedicat a escoles de disseny, 'La revolució de la minifaldilla'; un escenari --'Vellut vermell'--; una zona gastronòmica --'Canvi de parella'--, i diversos espais patrocinadors i estands.

COL·LABORACIÓ DE L'AJUNTAMENT

L'encara regidora de l'Eixample i de Comerç, la socialista Montserrat Ballarín, ha destacat que l'esdeveniment és una nit màgica que col·loca el passeig de Gràcia com una icona de la capital catalana, amb el que ofereix "al món la millor imatge de la ciutat de Barcelona".

En el seu últim esdeveniment com a regidora del Govern després de la ruptura de BComú amb el PSC, ha recordat que l'Ajuntament no finança l'esdeveniment però col·labora amb altres recursos, i ha demanat al sector que no se centri només en com l'Ajuntament reparteix subvencions, perquè "pot fer moltes altres coses per promoure el comerç".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés