Actualitzat 07/05/2008 19:24

Telefónica ofereix als ajuntaments catalans una línia directa per dirigir les seves peticions i reclamacions

TORRELLES DE LLOBREGAT (BARCELONA), 7 de maig (EUROPA PRESS)

Telefónica oferirà als ajuntaments catalans un telèfon i un correu electrònic perquè els alcaldes puguin enviar a la companyia peticions d'informació, reclamacions i notificacions d'avaries a les xarxes de les administracions locals.

La Conselleria de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat i Telefónica han signat aquest migdia un conveni de col·laboració per a la creació d'un canal de comunicació directe amb la companyia exclusiu per als ajuntaments i els consells comarcals catalans.

El conseller de Governació i Administracions Públiques, Jordi Ausàs, i el director general de Telefónica a Catalunya, Kim Faura, han presentat avui el conveni a l'Ajuntament de Torrelles de Llobregat (Baix Llobregat).

Segons fonts de la Conselleria, l'acord és fruit dels contactes amb Telefónica per millorar la comunicació i el temps de resposta de les consultes i les incidències que els fan arribar els responsables municipals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés