Actualitzat 29/05/2008 14:43

Toshiba trasllada de Toronto a Barcelona el seu centre d'atenció al client

BARCELONA, 29 de maig (EUROPA PRESS)

Toshiba d'Espanya ha traslladat el seu centre d'atenció al client, fins ara a Toronto fins al districte tecnològic 22@ de Barcelona, segons ha informat avui la companyia en un comunicat.

Així, uns 15 treballadors de l'empresa Sitel s'encarregaran d'atendre unes 10.000 trucades mensuals en castellà i català a partir de juny, fet que suposarà per a Toshiba un cost d'un milió d'euros anuals.

El president de la companyia a Espanya i vicepresident per al sud d'Europa, Xavier Pascual, ha explicat que l'objectiu del trasllat és estar "com més a prop millor del client i donar-li el millor servei de suport tècnic".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés