Publicat 05/10/2017 14:36

Tram guanya el premi Global Light Rail Awards pel seu servei d'atenció al client

El tramvia, entre l'avinguda Diagonal i la plaça dels Glòries
EUROPA PRESS

BARCELONA, 5 oct. (EUROPA PRESS) -

El Tramvia de Barcelona ha guanyat el premi internacional Global Light Rail Awards en la categoria d'atenció al client, i ha destacat la gestió dels objectes perduts, ha informat aquest dijous Tram en un comunicat.

Tram ha assegurat que la bona gestió dels objectes perduts s'aconsegueix gràcies al "treball en equip", que passa pels conductors que recullen els objectes fins a l'àrea d'atenció al client, el centre de control i els inspectors.

El 2014 es va implantar l'opció d'enviar els objectes per missatger sense cap cost per al viatger, una gestió que ha permès retornar un total de 727 objectes perduts el 2016, un 23% més que l'any anterior, i, a més, aquells objectes no reclamats es lliuren a entitats d'inserció laboral com Solidança i Engrunes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés