Actualitzat 24/10/2018 18:05

Tram rep el premi al millor Servei d'Atenció al Client de l'Any d'una consultora

Nueva web del Tram
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 24 oct. (EUROPA PRESS) -

Tram ha estat escollit com el millor Servei d'Atenció al Client de l'Any en el certamen organitzat per la consultora Sotto Tempo Advertising, que ha reconegut l'empresa com una de les que ofereix una major qualitat en l'atenció al client en el sector, ha informat en un comunicat aquest dimecres.

El tramvia barceloní ha estat sotmès sense previ avís durant aquest any a diverses proves a la seva àrea d'atenció al client, i s'han realitzat diversos anàlisis del seu web i el seu ús de les xarxes socials per comprovar la qualitat del servei, després del qual se li ha atorgat aquest reconeixement, lliurat aquest dimarts en un acte celebrat a Madrid.

La responsable de l'equip d'Atenció al Client, Marta Ballarín, ha defensat que entenen les necessitats dels viatgers i tracten d'avançar-se a elles, amb "l'empatia, la col·laboració i la transparència" com a bases d'aquest servei de Tram, que també va ser premiat l'any passat amb el Global Light Rail Awards de la revista Tramways & Urban Transit a Londres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés