Publicat 09/11/2022 13:53

Turisme de Barcelona vol posicionar la ciutat com una destinació "artística i creativa" per Nadal

Campanya de Nadal de Turisme de Barcelona
TURISME DE BARCELONA

La campanya es difondr per pantalles d'espais públics com la plaa de Callao de Madrid

BARCELONA, 9 nov. (EUROPA PRESS) -

El Consorci Turisme de Barcelona vol posicionar la capital catalana com una destinació caracteritzada per l'"ADN artístic i creatiu" de la ciutat a través d'una campanya el lema de la qual és 'Barcelona, l'escenari de Nadal'.

Ho han anunciat aquest dimecres a la Pedrera el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni; el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé; el president del comit executiu de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, i la directora de Mrqueting, Alexandra Marcó.

Marcó ha detallat que, amb un cost de 440.000 euros, la campanya nadalenca del consorci vol donar suport a l'estratgia de l'Ajuntament de posicionar Barcelona com una ciutat per passar "un dels millors nadals del sud d'Europa", destacant-ne la capacitat artística i creativa.

Per aix, la ciutat esdevindr "un gran escenari" durant les festes de Nadal, obert a tots els públics i a l'aire lliure: l'estratgia comunicativa que comenar dijous i s'allargar fins al 31 de desembre vol arribar als 60 milions d'impactes --48 milions en línia i la resta 'offline'--, i es far en catal, castell, angls i francs.

Se centrar en el públic objectiu de Catalunya, la resta de l'Estat, Frana, Anglaterra i Itlia perqu superen el 50% de les reserves hoteleres directes a Barcelona dels darrers tres mesos.

La part de la campanya que no es far en línia es difondr a través dels mitjans de comunicació i també per pantalles de l'espai públic com la plaa de Callao de Madrid.

VÍDEO PROMOCIONAL

El vídeo promocional recrea els preparatius d'un rodatge, mostra espais emblemtics de la ciutat com el passeig de Grcia, la Font Mgica de Montjuc o el Palau de la Música, i destaca elements nadalencs de l'urbs com ara llums, dansa, circ, fires, arts visuals, concerts per tota la ciutat i activitats a botigues i mercats.

Per Jaume Collboni, l'objectiu és aconseguir "un visitant que tingui allicients nous per venir a la ciutat i perspectives noves", i ha avanat que la ciutat --en els seus termes-- explotar des del punt de vista cultural una programació que el consistori detallar en els prxims dies.

El regidor de Turisme ha reconegut que Nadal no ha estat "tradicionalment el moment més important del turisme a la ciutat" i ha defensat aquesta campanya, per ell descentralitzada, molt cultural i amb capacitat d'atreure i interessar el visitant que busca un espai familiar respecte a altres ciutats que persegueixen el mateix objectiu.

TURISME I COMER

El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, ha avisat que aquest 2023 ser molt important per veure com queda --en les seves paraules-- la fotografia de l'activitat turística de la ciutat després de dos anys de tancament, i ha reivindicat la campanya pel sector del comer, "fortament colpejat pels increments de costos".

Quant a l'objectiu del consorci d'augmentar la despesa mitjana per visitant i dia, ha dit que s'hauria d'aconseguir passar dels 80 euros per visitant i dia actuals a la xifra de 100 euros: "Seria una gran ajuda per a totes aquestes empreses comercials", ha dit.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés