Actualitzat 05/11/2008 15:02

El vicepresident de Yahoo creu que internet vendrà més publicitat que la televisió el 2012

BARCELONA, 5 de novembre (EUROPA PRESS)

El vicepresident de Yahoo, Ricardo Baeza, va afirmar ahir que internet ven més publicitat que la ràdio i que pot arribar a vendre més que la televisió i els diaris el 2012.

En la conferència de graduació de l'Institut d'Educació Contínua (IDEC) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Baeza va afirmar que la informàtica ha de treballar conjuntament amb l'economia, sobretot pel que fa a la publicitat associada als cercadors. Segons Baeza, aquest mercat creix a un ritme del 15%.

A més, Baeza va descriure internet com un "ecosistema", ja que la xarxa és a més d'un sistema informàtic, un econòmic.

"Els sistemes han anat canviant els últims anys per anar perfeccionant-se i ser cada vegada més útils pels receptors, més ètics pels cercadors i més rendibles pels anunciants", va explicar.

Baeza també va afirmar que "la millor relació benefici-preu està a la publicitat a internet, per això és un gran negoci i s'ha de tractar com a tal".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés