BARCELONA, 24 març (EUROPA PRESS) -
Turisme de Barcelona ha exhibit en el saló de turisme de Fira de Barcelona, B-Travel, que ha comenat aquest divendres, la promoció del programa 'Experincies de ciutat', que l'Ajuntament ha impulsat a través de l'impost d'estades turístiques per consolidar el calendari d'activitats i esdeveniments amb potencialitat de projecció internacional.
La nova campanya de Turisme de Barcelona per promoure aquest programa s'anomena 'BCN X 10', en allusió a les diferents activitats dels deu districtes amb la intenció de "difondre altres centralitats de Barcelona", informa el consistori en un comunicat.
"La idea és posar de manifest que Barcelona són 10 districtes, i que recórrer-los i conixer-los potencia l'experincia de visitar la ciutat: la multiplica per 10", ha destacat l'Ajuntament.
El programa 'Experincies de ciutat' vol promoure la descentralització i la desconcentració territorial mitjanant l'ampliació dels atractius oferts al visitant posant en valor els nous continguts als barris i difonent els nous atractius a la ciutadania.
L'estand de Turisme de Barcelona, compartit amb l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, té el lema 'Barcelona the place to be' i mostrar totes les experincies i novetats de l'any com la Copa Amrica, l'any Domnech i Montaner, l'any Picasso i La Vuelta Ciclista, entre d'altres.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona