Publicat 07/12/2021 11:39

El 69% de les empreses de distribució de productes de gran consum preveu créixer el 2022, segons Aecoc

Archivo - Arxiu - Imatge de recurs d'uns bitllets d'euro
EUROPA PRESS - Archivo

Un 25% preveu vendes estables i un 6% augura disminuir-les

BARCELONA, 7 des. (EUROPA PRESS) -

El 69% de les empreses de distribució de productes de gran consum augura que creixer el 2022, segons el barmetre sectorial d'Aecoc, recull en un comunicat aquest dimarts.

El 50% projecta un creixement per sobre del 4% en la seva xifra de negoci i un 19% creu que la seva facturació millorar entre un 1% i un 3%.

El 31% restant s'ha mostrat "menys optimista" pel que fa al futur: un 25% de les empreses preveu que la seva facturació es mantindr estable i un 6% indica que decreixer l'any vinent.

Quant als fabricants, un 87% confia a tenir un 2022 de creixement, dels quals un 56% espera incrementar la seva facturació per sobre del 4%, mentre que un 8% creu que les seves vendes s'estancaran i un 5% que empitjoraran.

El 75% de les empreses calcula que entre l'1% i 5% de les seves vendes procedeixen del transvasament de consum de fora a dins de la llar que s'ha produt per la pandmia i, d'altra banda, nou de cada deu companyies assumeix que les vendes en línia continuaran creixent el 2022.

Quant a la campanya de Nadal, el 57% de companyies creu que aquest any ser igual o millor que el passat, mentre que un 43% no confia a millorar les vendes del 2021.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés