Actualitzat 02/02/2013 14:13

Casual Fruit comença la seva internacionalització a França i Portugal i ultima Japó

David Ferreres y Roselyne Chane, cofundadores de Snack Saludable
SNACK SALUDABLE

El febrer donarà el salt de la botiga en línia a les grans superfícies


BARCELONA, 2 febr. (EUROPA PRESS) -

Casual Fruit by Snack Saludable, companyia amb seu a Sant Cugat del Vallès (Barcelona) que es dedica a la venda de snacks saludables elaborats amb fruites liofilitzades i ingredients complementaris procedents del blat de moro, ha iniciat la seva expansió internacional amb acords de distribució a França i Portugal, i està ultimant el seu desembarcament al Japó.

En declaracions a Europa Press, la cofundadora de Snack Saludable Roselyne Chane ha explicat que aquests snacks ja s'estan comercialitzant a França al canal Horeca, mentre que el març es preveu iniciar la seva distribució a Portugal, on la venda de Casual Fruit es farà tant en el segment Horeca com en el de l'alimentació.

Entre els dos primers trimestres del 2013 la companyia preveu afermar la seva presència a d'altres països, com Japó --on podria desembarcar l'abril o maig--, el Canadà, Holanda, Itàlia i Suècia.

Sota la marca Casual Fruit es comercialitzen actualment tres sabors de snack --poma, pinya i fruits vermells-- i s'està preparant el llançament del gust plàtan per al març: "No busquem competir amb el snack tradicional".

Aquests snacks es produeixen a la fàbrica que l'empresa Vegenat té a Pueblonuevo del Guadiana (Badajoz) --Snack Saludable ha signat un acord de cinc anys prorrogable amb Vegenat pel qual li reserva part de la capacitat d'aquesta planta per a la producció dels seus snacks--.

Fins ara, aquests aperitius es distribuïen a Espanya a través de la botiga 'on-line', farmàcies i botigues 'gurmet', si bé al febrer la companyia vol diversificar els seus canals i donar el salt a les grans superfícies de la mà d'Alcampo, El Corte Inglés, Opencor i Hipercor, a la secció de fruiteria, i a partir de març també a les gasolineres.

Roselyne Chane i David Ferreres van fundar Snack Saludable el 2011, si bé la comercialització d'aquest aperitiu va començar el setembre del 2012, i el repte de la companyia per a aquest 2013 és vendre'n un milió de bosses gràcies a l'impuls de les grans superfícies.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés