Actualitzat 09/04/2013 13:50

Banc Sabadell busca atreure clients amb una campanya que evoca la migració d'animals

Campaña publicitaria de Banco Sabadell
BANCO SABADELL

BARCELONA, 9 abr. (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell ha llançat una campanya publicitària per captar nous clients sota el lema 'El canvi dels qui creuen que ha arribat el moment de canviar', que il·lustra amb tres espècies d'animals que van haver d'emigrar per sobreviure.

Segons ha informat aquest dimarts en un comunicat, el banc es postula com una alternativa "sòlida i solvent" als qui estan valorant canviar d'entitat financera amb aquesta campanya que promociona el Compte Expansió i manté el concepte de 'canvi' com a fil conductor.

La campanya es difondrà en exteriors, oficines, premsa, mitjans audiovisuals i xarxes socials, i inclou tres diorames -escenografies tridimensionals- del Museu d'Història Natural de Los Angeles (EUA): bandades de bous mesquers, òrixs d'Aràbia i lleons marins de Steller.

El director de Màrqueting de l'entitat, Ramon Domènech, ha explicat que Banc Sabadell ha convertit la crisi en una oportunitat, "aprofitant la migració de clients que intuïa que es produiria al mercat financer espanyol", i oferint-los una proposta de valor de la qual, segons ha destacat, el Compte Expansió n'és un exemple.

Banc Sabadell ha confiat la realització d'aquesta campanya a SCPF, la mateixa agència que ja va desenvolupar en el seu moment la protagonitzada pel que va ser entrenador del FC Barcelona, Pep Guardiola, així com les campanyes posteriors 'Converses sobre el futur', 'Relacions i Valors' i 'Entrevistes sobre el canvi'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés