Actualitzat 03/04/2024 13:36

La BBFW preveu un "rècord internacional" amb marques de 35 països

La directora de BBFW, Albasarí Caro, i el dissenyador Giambattista Valli
EUROPA PRESS

BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -

La Barcelona Bridal Fashion Week (BBFW) preveu batre un "rècord d'internacionalitat" en l'edició 2024 en comptar amb un 80% de marques procedents de 35 països en el saló comercial de la iniciativa, que es farà al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona del 17 al 21 d'abril.

El segment comercial reunirà 400 marques, un 14% més que l'any anterior, per la qual cosa la directora de la BBFW, Albasarí Caro, ha sostingut que "ja venen totes les que volen o poden venir", en una roda de premsa aquest dimecres a Barcelona al costat del dissenyador Giambattista Valli, qui ha intervingut per 'streaming', i el director de La Fura dels Baus, Pep Gatell.

Ha explicat que impulsen el creixement d'expositors "paral·lelament al de marques que venen a comprar" ja que, a més del component artístic que veu en la moda, ha destacat la voluntat de fer negoci.

Ha enumerat entre els principals països d'origen de les marques Espanya, Estats Units, Regne Unit, Països Baixos, França, Polònia, Ucraïna i Turquia i ha destacat l'arribada de marques australianes, un segment que "normalment no surt" per anar a una fira.

Caro ha apostat per "ampliar el focus i no parlar només de vestits de núvia", sinó abordar el conjunt d'aspectes que envolta les noces, entre els quals ha enumerat els accessoris, el càtering i els vestits de les padrines.

BARCELONA

La BBFW preveu aplegar més de 21.000 visitants i tenir un impacte econòmic a Catalunya de 61,5 milions d'euros, dels quals uns 30 milions aproximadament de manera indirecta, segons un estudi de l'Institut d'Economia de la Universitat de Barcelona.

En aquesta línia, Caro ha subratllat que l'esdeveniment "té un impacte a nivell econòmic important, i també a nivell de visibilitat de la marca Barcelona globalment" i ha definit la capital catalana com un referent indiscutible en l'àmbit de la moda nupcial.

"Es ven el saló, però realment també es ven Barcelona", ha defensat, i ha destacat les condicions climàtiques i l'oferta gastronòmica i turística que planteja la ciutat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés