BARCELONA, 15 maig (EUROPA PRESS) -
Caprabo va tancar l'exercici 2022 amb una facturació de 36 milions d'euros en productes de proximitat procedents de petits productors i cooperatives agrries, un 1% interanual més, ha explicat en un comunicat aquest dilluns.
Durant el 2022, la cadena va posar a la venda productes de 35 empreses de proximitat en el seu programa i actualment treballa amb "uns 300 petits productors i cooperatives agroalimentries de Catalunya i amb més de 2.800 productes".
El responsable de Proximitat de Caprabo, Fernando Tercero, ha explicat que l'empresa "est treballant per reforar les iniciatives que ajudin a potenciar el valor afegit de la feina" de petits productors i cooperatives agrries catalanes.
L'empresa ha assegurat que és "l'únic supermercat que compta amb un programa de proximitat per comarques", que permet dissenyar una oferta de valor afegit vinculada al territori i treballar amb cada comarca catalana de manera específica, i que compta amb el suport de la Generalitat.
El secretari d'Alimentació de la Generalitat, Carmel Mdol, ha explicat que aquesta aliana "summa forces per identificar oportunitats de creixement" de les petites empreses del sector.