Actualitzat 31/10/2022 15:17

El D-Hub, únic candidat del concurs dels terrenys de Nissan a Barcelona

Archivo - Exterior de la fàbrica de Nissan a la Zona Franca de Barcelona
EUROPA PRESS / DAVID ZORRAKINO - Archivo

Cilsa i Mecalux van presentar una proposta no formal per si el concurs quedava desert

BARCELONA, 31 oct. (EUROPA PRESS) -

El Hub de Descarbonització (D-Hub) ha esdevingut l'únic candidat per a l'arrendament dels terrenys de Nissan a la Zona Franca de Barcelona en el procés de reindustrialització de la planta.

La proposta del D-Hub, liderat per QEV Technologies i BTech, en associació amb el grup logístic Goodman, ha estat l'única que ha presentat la documentació requerida dins el termini i en la forma escaient, segons han explicat fonts coneixedores a Europa Press.

En un comunicat, el Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), propietari dels terrenys, ha explicat que el termini del concurs ha acabat aquest dilluns a les 11 hores.

A les 12.00 hores la taula de contractació s'ha reunit en sessió privada per qualificar la documentació del sobre A relativa a la documentació general i administrativa.

Ara comença la fase final per adjudicar el concurs per a la reindustrialització de la Zona Franca de Barcelona, i la taula de contractació es tornarà a reunir divendres.

Aquesta taula es tornarà a reunir el divendres 4 de novembre, coincidint amb l'obertura del sobre B, i el 17 de novembre, amb l'obertura del sobre C, abans de publicar una resolució definitiva.

"OPTIMISTES"

En un altre comunicat, el D-Hub, explica que ha formalitzat aquest mateix dilluns la seva candidatura al concurs i ha declarat que són "optimistes" i confien ser el projecte seleccionat.

El D-Hub va arribar la setmana passada a un acord amb Goodman per presentar-se plegats al concurs de licitació dels terrenys de Nissan a la Zona Franca de Barcelona.

Segons l'acord, el D-Hub utilitzaria una part dels terrenys per desenvolupar activitat industrial, mentre que Goodman destinaria l'altra part a activitats logístiques

ALTRES PROPOSTES

Les mateixes fonts han explicat que el Centre Intermodal de Logística (Cilsa) i Mecalux han presentat una proposta no formal per si el concurs quedava desert, cosa que no ha ocorregut.

Mecalux és una multinacional de sistemes d'emmagatzematge i Cilsa és la societat que gestiona la zona d'activitats logístiques (ZAL) del Port de Barcelona, que està participada per l'Autoritat Portuària de Barcelona i Merlin Properties.

La companyia d'automoció xinesa Chery va mostrar interès en la planta de Nissan a la Zona Franca de Barcelona la setmana passada, però no ha arribat a termini.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés