Publicat 12/07/2023 11:23

Mango factura 1.451 milions el primer semestre, un 20% més

Archivo - Seu de Mango
Europa Press - Archivo

Destaca "la bona evolució" a Espanya, els Estats Units, Turquia, Itlia i l'Índia

BARCELONA, 12 jul. (EUROPA PRESS) -

Mango va tancar el primer semestre de l'any amb una facturació de 1.451 milions d'euros, un 20% més que el mateix període del 2022 i un 30% més que els sis primers mesos del 2019.

En un comunicat aquest dimecres, l'empresa ha explicat que el seu negoci en línia va créixer un 10%, fins a superar els 150 milions d'usuaris i els 435 milions de sessions iniciades.

El conseller delegat, Toni Ruiz, ha recordat l'"ambiciós pla d'expansió internacional" que la companyia té en marxa i ha celebrat la --textualment-- bona evolució del primer semestre, que ha afirmat que referma el model de negoci i l'ecosistema de canals i 'partners'.

Durant el primer semestre, Mango va presentar la collecció 'Capsule', que destaca per "la qualitat dels seus materials i acabats" i que s'emmarca en l'aposta per la millora dels productes.

La marca ha destacat "la bona evolució" que han tingut durant els primers sis mesos de l'any en mercats clau com Espanya, els Estats Units, Turquia, Itlia i Índia.

OBERTURES

Mango preveu obrir una quinzena de botigues a Espanya la segona meitat de l'any, a més de reformar 15 locals més.

L'empresa també preveu obrir una quinzena d'establiments a Itlia, amb la qual cosa superaria els 90, i als Estats Units, on passaria de 10 a 25 i té l'objectiu d'arribar a les 40 botigues el 2024.

Actualment, l'empresa compta amb 2.615 punts de venda arreu del món, 40 més que a tancament de l'any passat, i preveu superar els 200 milions d'euros d'inversió el 2023.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés