Actualitzat 18/07/2013 14:11

El MID 2013 reuneix creatius amb empreses de l'àmbit infantil, l'hàbitat i l'esport

Presentación de un proyecto del MID
BCD

BARCELONA, 18 jul. (EUROPA PRESS) -

BCD Barcelona Centre de Disseny ha llançat la segona convocatòria del MID Mercat d'Idees Disseny 2013, un programa anual que per tercer any posa en contacte a creatius i a empreses, en aquest cas de l'àmbit infantil, l'hàbitat i l'esport.

En un comunicat aquest dijous, el BCD ha explicat que l'objectiu del MID, que en les seves dues primeres edicions ha rebut més de 300 propostes innovadores, és convertir els projectes participants en productes i serveis de mercat, ja sigui a través d'una empresa que les adquireixi, o via un inversor que ajudi a l'emprenedor a crear un projecte empresarial.

Des d'aquest juliol i fins al 13 d'octubre els interessats podran enviar les seves inscripcions, i els finalistes tindran l'oportunitat de presentar els seus projectes en el Fòrum d'Innovació que es farà a l'últim trimestre de 2013.

També podran assistir a accions de 'networking', mostrar els seus projectes en una exposició que s'ubicarà en un "espai emblemàtic de Barcelona", tenir presència en el web del BCD i en el catàleg que es distribuirà entre empreses i inversors, entre uns altres avantatges.

El Fòrum d'Innovació del MID està organitzat per BCD en col·laboració amb BDIC Barcelona Design Innovation Clúster, Indescat Català Sport Cluster, Kid's Clúster i Xarxa Reunió d'Empreses de Disseny.

El MID 2013 té el suport especial de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i l'Empresa Nacional d'Innovació SA (Enisa).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés