Publicat 25/07/2023 17:07

Seat i Cupra amplien tres anys més la seva col·laboració amb Catorze/DDB i &Rosàs

Campanya publicitria de Cupra
SEAT

BARCELONA, 25 jul. (EUROPA PRESS) -

Seat i Cupra han anunciat que amplien tres anys més la seva collaboració amb les agncies creatives Catorce/DDB i &Ross després de ser les seleccionades en un concurs de l'empresa.

Catorce/DDB, amb la qual han estat treballant des del 2016 i el nou contracte comenar l'1 d'agost del 2023, generar "els conceptes creatius i l'estratgia, i donar forma i implementar les futures campanyes publicitries i estratgies digitals de totes les marques de Seat", han informat en un comunicat aquest dimarts.

Per la seva banda, &Ross, que treballa amb Cupra des del 2019, continuar collaborant amb aquesta marca i, juntament amb Catorce/DDB, s'espera que portin la presncia de la marca "a uns nivells sense precedents".

El COO de Cupra, Sven Schuwirth, ha assegurat que durant el concurs creatiu les dues agncies "han demostrat una gran capacitat estratgica combinada amb unes idees creatives excepcionals".

Segons ell, Cupra ha esdevingut una de les marques d'autombils "que més creix a Europa grcies a la seva seductora proposta de marca".

"Cupra és avui una de les millors marques del món en termes de comunicació, i continuar treballant amb aquesta marca és un somni per a qualsevol agncia i per a qualsevol creatiu", ha celebrat el copresident i COO de DDB & Catorce España, José María Roca.

Per la seva banda, el fundador de &Ross, Jordi Ross, ha apuntat que "molt pocs professionals poden dir que han participat en l'impuls d'una nova marca automobilística mundial. I encara menys que són els que han aconseguit un xit tan espectacular".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés