Publicat 01/03/2023 13:31

Telefónica s'alia amb GOfit per aplicar IA en la gestió de gimnasos

Presentació de l'aliana entre GOfit i Telefónica en el Mobile World Congress
TELEFÓNICA

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 març (EUROPA PRESS) -

Telefónica ha signat un acord amb GOfit per installar solucions de vídeo analític basades en intelligncia artificial (IA) que ajudin a gestionar de manera més eficient els gimnasos i els centres de la cadena.

La companyia far servir per al projecte una solució de la canadenca C2RO que analitza els vídeos a temps real i n'obté informació anonimitzada per saber l'afluncia a temps real de les installacions, mapes de calor sobre l'activitat que s'hi fa i els recorreguts més habituals que es produeixen cada dia o en cada moment.

Les empreses han aclarit que aquests algoritmes no fan servir dades biomtriques i que el contingut dels vídeos no s'emmagatzema per complir amb la privadesa dels clients, després de la presentació de l'acord en el Mobile World Congress, que se celebra al recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona des de dilluns fins aquest dijous.

Telefónica est desenvolupant un projecte que contempla des de la consultoria inicial fins a la implantació, l'operació i el suport.

"Amb aquest projecte ajudem GOfit a evolucionar el negoci grcies a solucions tecnolgiques avanades que maximitzen la rendibilitat de les inversions en els actius de l'empresa, com són les mquines i les classes dirigides, alhora que cobrim les necessitats dels usuaris", ha assenyalat la snior 'product manager' d'IoT i Big Data de Telefónica Tech, Esther Cardenal.

ALIANA AMB KDDI, MAWARI I STURFEE

Així mateix, Telefónica també ha collaborat juntament amb KDDI en un projecte de les tecnolgiques Sturfee i Mawari per fer servir tecnologies de realitat augmentada en bessons digitals de botigues.

Aquest projecte, emmarcat en la iniciativa de la patronal mbil GSMA de pilots de telecomunicacions, 'edge' i núvol, permetr a un comprador d'una botiga física contactar amb un dependent en remot.

Així, un comprador hispanoparlant al Japó podria parlar amb un dependent espanyol de la mateixa empresa o viceversa i facilitar així la comunicació i atenció al client.

La plataforma descentralitzada de distribució de continguts 3D i XR de Mawari coordina el servei, connectant-se al servidor de renderitzat en el núvol adequat per a l'aplicació XR-Tuber.

La plataforma Digital Twin de Sturfee permet als comerciants minoristes crear, allotjar i connectar botigues bessones digitals amb botigues físiques.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés