Publicat 27/03/2024 10:57

Vueling se situa entre les deu marques d'aerolínies que més creixen en valor

Archivo - Avió de la companyia Vueling
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 27 març (EUROPA PRESS) -

Vueling es va situar com la novena marca d'aerolínia que més va créixer en valor, fins als 588 milions d'euros, un 16% més, segons l'informe 'Airlines 50 2024', ha explicat Brand Finance en un comunicat aquest dimecres.

L'informe ha assenyalat que Vueling "va destacar per la seva expansió estratègica", a banda del compromís amb la innovació i les iniciatives per promoure la sostenibilitat i reduir el seu impacte ambiental.

Brand Finance està especialitzada a analitzar el valor de les marques, i en el cas de les aerolínies, les companyies que més creixen són British Airways, Jet2.com i Emirates, mentre que les més valuoses són Delta, American Airlines i United Airlines.

Iberia, per la seva banda, ocupa la posició 27 en la classificació de marques més valuoses i lidera el sector a Espanya, amb un valor de marca de 998 milions.

Brand Finance ha explicat que Iberia va destacar per la seva "expansió estratègica, la modernització de la seva flota i la millora contínua de l'experiència del client".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés