BARCELONA, 27 març (EUROPA PRESS) -
Vueling es va situar com la novena marca d'aerolínia que més va créixer en valor, fins als 588 milions d'euros, un 16% més, segons l'informe 'Airlines 50 2024', ha explicat Brand Finance en un comunicat aquest dimecres.
L'informe ha assenyalat que Vueling "va destacar per la seva expansió estratègica", a banda del compromís amb la innovació i les iniciatives per promoure la sostenibilitat i reduir el seu impacte ambiental.
Brand Finance està especialitzada a analitzar el valor de les marques, i en el cas de les aerolínies, les companyies que més creixen són British Airways, Jet2.com i Emirates, mentre que les més valuoses són Delta, American Airlines i United Airlines.
Iberia, per la seva banda, ocupa la posició 27 en la classificació de marques més valuoses i lidera el sector a Espanya, amb un valor de marca de 998 milions.
Brand Finance ha explicat que Iberia va destacar per la seva "expansió estratègica, la modernització de la seva flota i la millora contínua de l'experiència del client".