Actualitzat 15/03/2023 12:41

El Barça durà el logo de 'Motomami' de Rosalía en el clàssic

Samarreta que lluirà el FC Barcelona en el clàssic
GERMAN PARGA/FCB

BARCELONA, 15 març (EUROPA PRESS) -

El FC Barcelona lluirà el logo de 'Motomami', disc de la cantant Rosalía, en comptes del de Spotify en el clàssic de LaLiga Santander de diumenge, en el que serà el segon cop que l'empresa sueca cedeix el seu patrocini de la samarreta blaugrana a un artista.

"Per segon cop, aquesta temporada, la samarreta del FC Barcelona esdevindrà un espai de celebració de la creació musical a càrrec de Spotify, 'main partner' del club", ha anunciat el club blaugrana.

Així, 'Motomami' i Rosalía segueixen l'estela del compositor canadenc Drake, que va lluir el seu logo a la samarreta del Barça amb motiu del Reial Madrid-Barça del 16 d'octubre.

Per la seva banda, l'equip de futbol femení també se sumarà a la iniciativa lluint el mateix logo a la samarreta durant el Barça-Reial Madrid que jugaran el dissabte 25 març a l'Estadi Johan Cruyff.

El vicepresident de l'àrea de màrqueting del FC Barcelona, Juli Guiu, ha dit que la iniciativa porta la col·laboració entre el club i Spotify a "un altre nivell". "Hem aconseguit sorprendre els nostres fans d'arreu del món amb una acció que incorpora una artista tan icònica com Rosalía en una samarreta tan estimada com la del Barça. La música i el futbol formen una parella de ball amb molt recorregut", ha indicat.

Per la seva banda, el vicepresident de patrocinis de Spotify, Marc Hazan, ha afegit que estan "honarts" de cedir el seu espai a la samarreta a Rosalía, l'artista espanyola més reproduïda durant el 2022 a Spotify. "És una oportunitat per continuar celebrant la nostra associació", ha valorat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés