Adolfo Domínguez perde 8,1 millóns no seu primeiro trimestre fiscal e recorta as súas vendas un 67% polo Covid

Adriana-Domínguez,-CEO de Adolfo Domínguez, e Antonio Ponte, director xeral da firma
ADOLFO DOMÍNGUEZ - Archivo
Publicado: miércoles, 16 septiembre 2020 9:24

   MADRID, 16 Sep. (EUROPA PRESS) -

   A firma de moda Adolfo Domínguez rexistrou perdas de 8,1 millóns de euros no seu primeiro trimestre fiscal, correspondente ao período marzo-maio, agravando así o resultado negativo de 1,4 millóns de euros do mesmo período do ano anterior, segundo informou este mércores a compañía, que atribuíu as cifras aos efectos da pandemia do Covid.

   As vendas do grupo baixaron un 67,3% neste período, até os 6,7 millóns de euros, após verse obrigado a pechar temporalmente até o 92% dos seus puntos de venda como consecuencia da crise sanitaria.

   No entanto, a firma logrou neste período un crecemento das súas vendas 'online' do 52,3%, segundo detallou á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

   Durante o período marzo-maio, en pleno confinamento, a compañía tomou medidas extraordinarias como unha regulación temporal de emprego, a redución dos seus gastos operativos en máis dun 34% e a obtención de financiamento extraordinario.

   Con todo, e como resultado da pandemia, a firma rexistrou no seu primeiro trimestre fiscal un resultado bruto de explotación (Ebitda) de -4,6 millóns de euros, en contraste coa ganancia de 1,1 millóns do mesmo trimestre do exercicio anterior.

BAIXAN AS VENDAS EN TODOS OS MERCADOS

   As vendas de Adolfo Domínguez retrocederon en todos os mercados nos que opera, especialmente en Europa, onde baixaron máis dun 80%. En Xapón descenderon case un 60% e en México, un 15,5%.

   En España, o grupo recortou un 35% as súas vendas acumuladas entre xaneiro e maio, fronte á caída media do 45% no conxunto do sector, segundo os datos de Acotex citados pola firma.

   "A día de hoxe temos xa o 88% da nosa rede comercial reactivada. A reapertura permite recuperar vendas, pero o nivel de consumo está lonxe da normalidade. En agosto, por exemplo, as vendas mantivéronse un 25% por baixo do habitual", explicou o director xeral do grupo, Antonio Ponte.

NOVA WEB

   Adolfo Domínguez lanza este mes unha nova web, que permite personalizar a experiencia dos seus clientes 'online' en función das súas compras, segundo a compañía.

   Esta nova plataforma, deseñada especialmente para o acceso desde dispositivos móbiles, foi testada en formato beta desde o pasado mes de xullo e estará dispoñible a finais de mes para os seus clientes en Europa, México e Estados Unidos.

   A nova plataforma de vendas 'online' estará acompañada dun servizo consistente na selección e envío de pezas á casa dos clientes a partir dun proxecto de intelixencia artificial asistido por estilistas da compañía.

   Deste xeito, permítese probar a roupa no domicilio e devolver ou adquirir as pezas e complementos seleccionados pola plataforma e o persoal shopper de cada cliente.