O BNG enfoca a súa campaña para as xerais a convencer "non só aos nacionalistas"

28A.- 'Agora Galiza', Lema Do BNG Para As Xerais Nunha Campaña Que Enfoca
EUROPA PRESS
Publicado: viernes, 22 marzo 2019 13:49

   O Bloque reivindica que a súa papeleta ten "valor dobre": representar "a voz" de Galicia "sen submisión" e garantir políticas "progresistas"

   SANTIAGO DE COMPOSTELA, 22 Mar. (EUROPA PRESS) -

   'Agora Galiza' é a lema electoral elixida polo Bloque Nacionalista Galego (BNG) para a súa campaña ás xerais do próximo 28 de abril coa que pretenden chegar "non só aos nacionalistas" para así solicitar o voto daqueles cidadáns "que boten en falta" que os problemas de Galicia estean "no centro do debate".

   A campaña foi presentada este venres na sede nacional da formación frontista pola deputada Olalla Rodil e o responsable de comunicación do BNG, Xabier Campos; que apelaron a dirixir a mensaxe do Bloque a "persoas que mesmo apostaron por outras forzas pero que agora ven ao BNG como unha forza á alza e a única con capacidade para pór a Galicia no centro do debate político".

   A estratexia do Bloque é aproveitar a súa tendencia "positiva" para así recuperar apoios e volver ás institucións do Estado que abandonaron en 2015 por primeira vez en 20 anos. Para iso, deseñaron unha "campaña inclusiva" dirixida "non só aos nacionalistas".

   "Non nos diriximos só a eles (nacionalistas). O destinatario é toda a xente que quere un cambio positivo na sociedade, votasen o que votasen, falen o que falen e sintan o que sintan", resaltaron.

   O Bloque aposta por encarar un contexto "inédito en democracia" como é a celebración de dous procesos electorais con tres comicios diferentes --xenerais, municipais e europeas-- en pouco máis dun mes a través dunha "única campaña" a nivel "estético e visual" pero que presentará diferentes lemas para cada proceso.

   Deste xeito, a formación frontista quere facer ver que o voto ao BNG ten "valor dobre", pois "é o único que garante" levar "a voz de Galicia a Madrid sen submisión a forzas estatais" e, ademais, a representa unha aposta por "políticas de progreso" que permitan "derrogar medidas como a Lomce ou a reforma laboral que o PSOE e Podemos non se atreveron a facer".

   'AGORA', CHISCADELA Ás EUROPEAS

   O slogan para as eleccións nas que o Bloque aspira a volver ter representación en Madrid é 'Agora Galiza', que supón unha "referencia" á candidatura 'Agora Repúblicas', baixo a que o BNG concorrerá ás europeas en coalición con EH Bildu e ERC.

   A formación frontista perfila unha campaña "con ton claramente positivo, alegre, audaz e atrevida" para aproveitarse dun momento no que perciben un BNG "en plena remontada e á alza". "Existe a sensación de que o BNG suma, avanza e aglutina cada vez máis xente", apuntou Campos.

   Por iso, deseñou unha campaña que quere pór o foco en que Galicia permaneceu "desaparecida" do debate e estivo "sen voz" en Madrid ao longo dos últimos anos.

   Unha estratexia que pasa por "galeguizar a campaña electoral", xa que cren que "moita xente está farta do ruído político español", con "tertulianos" que centran as súas discusións en problemas do ámbito estatal e non sobre os que afectan a Galicia.

   "Fálase da inmigración como un problema cando aquí en Galicia deberiamos estar a falar da emigración dos nosos mozos", remarcou o responsable de comunicación do Bloque, cuxa líder, Ana Pontón, contará cun peso específico na campaña para o 28 de abril acompañando aos candidatos nacionalistas para o Congreso e as Cortes.

   Ademais do "formato convencional" de campaña "de proximidade" a pé de rúa, o BNG reforzará a súa presenza en redes sociais para aproveitar "a canle directa coa cidadanía que ofrece a rede", segundo destacou Olalla Rodil, que asegurou que contarán ca "implicación de artistas e creadores deste país, que ten un potencial inmenso".