Inditex gaña 2.438 millóns no nove primeiros meses do seu ano fiscal, un 4% máis

Zara
EUROPA PRESS - Archivo
Actualizado: miércoles, 12 diciembre 2018 9:10

As vendas logran máximo histórico neste período, até superar os 18.400 millóns, con mellora de marxes

MADRID/SANTIAGO, 12 Dic. (EUROPA PRESS) -

Inditex rexistrou un beneficio neto de 2.438 millóns de euros durante os nove primeiros meses do seu exercicio fiscal 2018-2019 (desde o 1 de febreiro ao 31 de outubro), o que supón un aumento do 4% respecto ao mesmo período do exercicio anterior, informou este mércores a compañía téxtil galega.

As vendas situáronse en 18.437 millóns de euros, un 3% máis, e alcanzaron o seu máximo histórico neste período, á vez que creceron un 7% a tipo de cambio constante. A marxe bruta creceu un 4%, até 10.695 millóns de euros, e representa o 58% das vendas (+56 puntos básicos).

Inditex destacou que as vendas en tendas comparables foron positivas en todas as áreas xeográficas.

O resultado bruto de explotación (Ebitda), pola súa banda, alcanzou os 3.932 millóns de euros, un 3% superior ao de hai un ano, mentres que o resultado neto de explotación (Ebit) situouse en 3.070 millóns de euros, un 3% máis ou un 14% superior se se analiza a tipos de cambio constante.

Inditex conseguiu manter a súa marxe Ebit no 16,7% a pesar de ter un impacto negativo do 4,3% por divisas nas vendas.

Ao peche do período, a posición neta de caixa de Inditex, que mantén un "estrito control" dos gastos operativos, creceu un 10%, até os 6.606 millóns de euros.

Así mesmo, as vendas en tendas comparables no segundo semestre creceron até o fin de novembro un 3%, após un inicio positivo da campaña, un setembro extraordinariamente cálido e un crecemento das vendas en tendas comparables do 5% en outubro-novembro.

Inditex mantén as súas expectativas de vendas en tendas comparables e marxe bruta para o segundo semestre de 2018.

O presidente de Inditex, Pablo Isla, destacou "tanto a fortaleza do modelo, que segue crecendo estruturalmente nos diferentes mercados de forma sólida, como o continuado impulso á plataforma integrada, cunha constante actualización e modernización da rede global de tendas e 'online'".

Neste sentido, co lanzamento en novembro da web de venda global de zara.com/ww en 106 novos mercados, as coleccións de Zara están xa dispoñibles en 202 mercados. Ademais, culminou o despregamento do Sistema de Xestión Integrada do Stock nos 49 mercados nos que opera con plataforma local.

Pola súa banda, o director de Relacións con Investidores, Marcos López, sinalou que estes resultados reflicten un "bo comportamento" do modelo de negocio de Inditex.

"A execución do modelo de negocio no terceiro trimestre foi satisfactoria. Inditex decidiu non participar na contorna promocional que se deu no sector a partir de setembro. Neste desempeño operativo viuse reflectido nunha evolución moi positiva da marxe bruta, cunha mellora de 108 puntos básicos no terceiro trimestre. O impacto divisa nas vendas foi do -3,2% no trimestre", explicou.

APERTURA DE TENDAS EN 51 MERCADOS.

O grupo galego resaltou que a política de actualización permanente do modelo integrado prosegue a bo ritmo, incluíndo a apertura de tendas en 51 mercados durante o primeiros nove meses do ano e a incorporación da última tecnoloxía orientada ao eco-eficiencia e, especialmente, ao servizo ao cliente, tanto en tendas novas como en ampliacións e reformas.

Á vez que actualizaba con importantes novidades a súa páxina web e a súa propia app, Zara instalou sete novos Puntos Automatizados de Recollida de Pedidos Online noutras tantas tendas de Milán (Italia), Bilbao (España), Ámsterdam (Holanda), Glasgow, Liverpool e Leicester (Reino Unido) e na renovada Zara Haussmann, en París, cuxas portas reabrirán mañá.

Inditex resaltou que todas as marcas protagonizaron en todas as áreas xeográficas significativas aperturas, ampliacións e reformas de tendas, así como a absorción de unidades máis antigas.

Desta forma, prosegue coa política de permanente actualización e integración de tendas, para incorporar as últimas tecnoloxías e lograr o obxectivo de que todas elas sexan eco-eficientes en 2020. En China, o 100% do parque de tendas é xa eco-eficiente.

Ao peche do nove primeiros meses do seu ano fiscal, Inditex operaba 7.442 tendas en 96 mercados. O oito cadeas do grupo galego terán presenza global 'online' en 2020.