Publicado 16/09/2020 09:01:03 +02:00CET

Inditex regresa a beneficios no segundo trimestre, pero anótase perdas semestrais de 195 millóns

Varias persoas entran a unha tenda Zara
Ricardo Rubio - Europa Press - Archivo

A venda 'online' mantén un ritmo "moi alto" de crecemento, cun 74% de media no semestre

MADRID, 16 Sep. (EUROPA PRESS) -

Inditex regresou a uns beneficios de 214 millóns de euros no segundo trimestre do seu exercicio fiscal 2020-2021 (entre o 1 de maio e o 31 de xullo), deixando atrás os 'números vermellos' do tres primeiros meses, aínda que se anotou unhas perdas de 195 millóns de euros no primeiro semestre (entre o 1 de febreiro e o 31 de xullo) nun contexto marcado polo impacto do Covid-19.

Se se exclúe a provisión de 308 millóns de euros realizada no primeiro trimestre para acelerar a estratexia de integración de tendas con 'online', o beneficio neto semestral é xa positivo e alcanza os 39 millóns de euros, segundo destacou a compañía.

Así mesmo, as vendas do grupo no primeiro semestre continuaron recuperándose até alcanzar os 8.033 millóns de euros, limitando a súa caída ao 37%, grazas a que no segundo trimestre melloraron até o -31% desde o -44% rexistrado no primeiro trimestre.

As tendas pechadas no segundo trimestre chegaron a alcanzar o 87% do total no mes de maio e desde entón han ir normalizando a súa actividade paulatinamente.

Na actualidade, Inditex conseguiu abrir xa o 98% do parque global de tendas, aínda que se manteñen algunhas limitacións de horario e aforamento en determinados mercados.

As vendas víronse impulsadas polo "moi forte" crecemento da venda 'online', que foi do 74% no seis primeiros meses do exercicio.

O resultado bruto de explotación (Ebitda), pola súa banda, situouse en 1.486 millóns de euros no primeiro semestre fronte aos 3.447 millóns de euros dun ano antes.

A compañía xerou xa 734 millóns de euros de caixa neta no segundo trimestre e a posición financeira neta do semestre alcanza os 6.486 millóns.

Con todos estes datos, o presidente de Inditex, Pablo Isla, subliñou a importancia dos logros obtidos nas circunstancias actuais.

"A recuperación e o forte desempeño operativo son froito do traballo, a implicación e a creatividade de todas as persoas que integran Inditex. Estou especialmente satisfeito da evolución da venda online, pois demostra a importancia da nosa estratexia de integración de tenda e 'online', como parte esencial do noso modelo de negocio, con tres alicerces crave: flexibilidade, integración e sustentabilidade. Día a día esta combinación demostra a súa solidez", resaltou.

Contador