MADRID, 17 de març (EUROPA PRESS)
El president de Cajastur, Manuel Menéndez, i el director general de la DGT, Pere Navarro, han presentat avui la campanya d'imatge i ràdio del 'Decàleg Cajastur Fernando Alonso' en un acte que ha tingut lloc al Círculo de Bellas Artes de Madrid.
La campanya publicitària, que tindrà una durada de 10 mesos, consta de diverses fotografies del bicampió del món de Fórmula 1 i una falca de ràdio on el pupil de Flavio Briatore fa un joc de paraules i assegura que el "boig" al volant és l'imprudent i no el pilot de carreres.
En períodes de quinze dies es divulgaran successivament cadascun dels punts del decàleg i a l'última fase es farà un balanç final. A més, també s'ha posat en marxa una pàgina web 'www.decalogocajastur.com' per donar una cobertura més gran a la campanya. Les imatges podran veure's en premsa, les oficines de Cajastur i les delegacions de la DGT.
El president de l'entitat financera, Manuel Menéndez, ha volgut felicitar Alonso per la seva quarta plaça ahir al cita inaugural del calendari a Austràlia. "Fernando ahir va donar mostres una vegada més del seu caràcter guanyador, el seu afany de superació i la seva gran professionalitat. Ha aconseguit un resultat per sobre el que s'esperava i desitgem que tingui una bona temporada", ha indicat.