L'apadrinen Quim Masferrer, Manel Esteller i Francesc Orella
BARCELONA, 25 gen. (EUROPA PRESS) -
La campanya solidària 'Posem-li pebrots al càncer', que impulsa la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (Fecec) i Condis Supermercats, distribuirà més de 50.000 bosses amb dos pebrots a un preu simbòlic d'1,5 euros i tindrà la col·laboració de 500 voluntaris.
La iniciativa, que arriba a la seva quarta edició, es desenvoluparà el 2 i 3 de febrer en els 469 establiments que Condis té a Catalunya, coincidint amb el Dia Mundial del Càncer, que se celebra el 4, han informat les dues entitats aquest dijous en un comunicat.
L'objectiu de la campanya és fomentar la solidaritat amb les persones que sofreixen la malaltia i difondre la tasca d'acompanyament que realitzen les entitats de la Fecec.
La campanya d'aquest any ha estat apadrinada per la periodista Xantal Llavina, l'actor i presentador Quim Masferrer, l'investigador Manel Esteller i els actors Francesc Orella, Candela Anton, Pau Poch i Abel Folk, entre d'altres.
La vocal de la junta directiva de la Fecec, Núria Casaldàliga, ha ressaltat la importància de campanyes com aquesta per visibilizar la seva tasca diària.