Actualitzat 10/08/2008 19:18

eDreams estudia denunciar Ryanair i activa un equip d'emergència per "rescatar" vacances

MADRID, 10 d'agost (EUROPA PRESS)

L'agència de viatges en línia eDreams ha activat un equip d'emergència integrat per 30 experts dedicats a "rescatar" les vacances de tots els afectats per la decisió de Ryanair de cancel·lar milers de reserves de vols dels clients, i alhora estudia "totes les accions legals possibles" contra l'aerolínia irlandesa per la "irresponsabilitat i negligència".

En un comunicat, eDreams ha informat que oferirà aquest servei sense cost per als afectats i renunciarà a totes les comissions a les noves reserves substitutòries de manera universal, tant per a les reserves realitzades a eDreams com per a la resta (agències de viatges espanyoles).

Es tracta, segons ha destacat l'agència de viatges per Internet, d'una operació que pretén "mitigar els danys de Ryanair als clients" i aportar solucions "factibles i immediates".

En un segon terme, eDreams explora les accions legals possibles contra l'aerolínia de baix cost per la "irresponsabilitat, negligència i els consegüents danys i perjudicis causats als clients per la cancel·lació unilateral de milers reserves pagades i confirmades".

"La mesura de Ryanair té un efecte dominó en milers de passatgers que no podran arribar a les destinacions durant les vacances d'estiu i això afectarà directament els hotels, lloguer de cotxes, restauració i oci en general de centenars de ciutats", ha explicat l'agència de viatges.

El director general d'eDreams, Javier Bellido, ha considerat que la companyia aèria no vol que les agències de viatges ofereixin comparatives de preus i "evidenciar que, moltes vegades, Ryanair és l'opció més cara".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés