LONDRES, 17 de març (PRNewswire)
Microsoft Corp ha anunciat avui el llançament de la Institutional Client Platform (ICP), una solució per a companyies de compra i venda que utilitza la gestió de relació del client (CRM) i les analítiques del client per oferir més visibilitat en l'activitat del client en forats de producte financers. La ICP permet a les companyies oferir un servei al client millorat per integrar sense fissures tota la infraestructura de comunicació incloent missatgeria instantània (IM), correu electrònic i el sistema de torre del comerciant. Microsoft i els seus socis han desenvolupat una plataforma que reuneix tota l'activitat d'oficina frontal, mitjana i del darrere en una única visió del client, oferint una valuosa vista de les posicions comercials del client en diversos forats de producte, i permetent a les companyies la venda croada de productes adequats addicionals.
(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000822/MSFTLOGO)
Aquesta fase de presentació de Microsoft ICP se centra en la distribució, una de les àrees de més pressió per a les companyies de compra i venda, i inclou els següents serveis: client a bord, gestió d'esdeveniments, CRM, classificació del client, analítica del client i comunicacions integrades.
Els proveïdors líders de tecnologia de serveis financers han treballat amb Microsoft per desenvolupar i implementar ICP, incloent GaleForce Solutions Inc, Information Management Group Ltd (IMGROUP), IPC Systems Inc i Lab49 Inc.