Actualitzat 17/03/2008 13:37

La Institutional Client Platform oferirà a les companyies una visió més gran de l'activitat del client

LONDRES, 17 de març (PRNewswire)

Microsoft Corp ha anunciat avui el llançament de la Institutional Client Platform (ICP), una solució per a companyies de compra i venda que utilitza la gestió de relació del client (CRM) i les analítiques del client per oferir més visibilitat en l'activitat del client en forats de producte financers. La ICP permet a les companyies oferir un servei al client millorat per integrar sense fissures tota la infraestructura de comunicació incloent missatgeria instantània (IM), correu electrònic i el sistema de torre del comerciant. Microsoft i els seus socis han desenvolupat una plataforma que reuneix tota l'activitat d'oficina frontal, mitjana i del darrere en una única visió del client, oferint una valuosa vista de les posicions comercials del client en diversos forats de producte, i permetent a les companyies la venda croada de productes adequats addicionals.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20000822/MSFTLOGO)

Aquesta fase de presentació de Microsoft ICP se centra en la distribució, una de les àrees de més pressió per a les companyies de compra i venda, i inclou els següents serveis: client a bord, gestió d'esdeveniments, CRM, classificació del client, analítica del client i comunicacions integrades.

Els proveïdors líders de tecnologia de serveis financers han treballat amb Microsoft per desenvolupar i implementar ICP, incloent GaleForce Solutions Inc, Information Management Group Ltd (IMGROUP), IPC Systems Inc i Lab49 Inc.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés