Actualitzat 21/04/2008 14:20

Smart llançarà el seu model Fortwo al mercat xinès durant la segona meitat del 2009

PEQUÍN, 21 d'abril (EUROPA PRESS)

La marca automobilística alemanya Smart, propietat del consorci Daimler, llançarà el seu model Fortwo a la Xina durant la segona meitat del 2009, com a part de l'estratègia d'expansió de la companyia en un dels mercats que experimenta un creixement més gran, segons ha informat el president de Daimler, Dieter Zetsche, al saló de l'Automòbil de Pequín.

La firma espera que el llançament d'aquest model serveixi per augmentar el seu volum de vendes en aquest mercat asiàtic, després del començament de la seva comercialització als Estats Units. Smart ha explicat que les principals qualitats d'aquest model són la seva maniobrabilitat, el seu reduït consum de combustible i les seves baixes emissions de diòxid de carboni.

El president de Daimler ha indicat que la seva empresa veu com es produeix un augment de l'interès dels clients pel model Fortwo, i alhora s'ha mostrat convençut que aquest automòbil s'adaptarà a l'estil de vida de les ciutats d'aquest país. "Aquest àgil biplaça està disponible a 37 països. Des de la introducció de la primera generació en 1998 més de 870.000 fortwos han estat lliurats als clients", ha afegit.

En aquest sentit, Smart ha justificatel llançament del model a la Xina, que és el mercat automobilístic amb més creixement i actualment és el segon mercat més, amb més de set milions de permisos de conduir expedits cada any.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés