Publicado 27/02/2018 11:58

CaixaBank i Visa aconsegueixen un acord amb Garmin per facilitar el pagament mòbil a través dels seus dispositius

Polsera de Visa i CaixaBank
CAIXABANK

Visa anuncia també una aplicació de pagaments amb Allianz i un acord per pagar amb joies a Grècia

BARCELONA, 27 Feb. (EUROPA PRESS) -

Garmin, CaixaBank i Visa llançaran comercialment en el primer semestre del 2018 a Espanya el nou servei Garmin Pay, que permetrà als usuaris dels rellotges de Garmin que integrin aquesta nova tecnologia descarregar en el seu dispositiu la seva targeta Visa de CaixaBank i fer amb ella pagaments "de manera directa i senzilla" en establiments que disposin de TPV 'contactless'.

Les empreses, que han presentat aquesta aliança en el marc del Mobile World Congress (MWC), remarquen que quan entri en funcionament aquest servei els usuaris de Garmin Pay "podran oblidar-se de portar la cartera quan surtin de casa", ja que podran pagar "de forma segura" només apropaant el seu rellotge al datàfon del comerç des de l'aplicació Garmin Connect, encara que en un futur també es podrà fer amb CaixaBank Pay.

Abans de la seva utilització en compres, els clients hauran de descarregar en el seu dispositiu Garmin la seva targeta Visa de CaixaBank.

A més, podran utilitzar l'aplicació CaixaBank Pay per gestionar la targeta descarregada en el rellotge Garmin.

Així mateix, incideixen que el cobrament es fa "sota els més estrictes protocols de seguretat i privadesa" i subratllen que el nombre de la targeta no queda guardat en el dispositiu ni en els servidors, i tampoc es transmet al personal dels establiments en els quals l'empri l'usuari.

Cada vegada que el client faci un pagament amb el seu dispositiu Garmin rebrà un missatge.

La tecnologia Garmin Pay està implementada actualment en el seu dispositiu 'vivoactive 3' i es preveu que estigui en els pròxims mesos en 20 dispositius més de la marca.

PRIMER EN CAIXABANK

CaixaBank serà el primer banc d'Espanya que oferirà Garmin Pay, de manera que els clients de targetes Visa de l'entitat que disposin d'un dispositiu Garmin compatible amb el sistema podran utilitzar-lo.

En declaracions als mitjans, el director de desenvolupament de negoci de mitjans de pagament de CaixaBank, Miguel Ángel Pozuelo, ha ressaltat que la companyia desenvoluparà aquest tipus d'acords sempre que vegi que hi ha "una oportunitat de millorar el servei" per als seus clients i hi hagi un soci pel mig, així com que es mantingui la relació amb el client i la rellevància de l'entitat.

Encara que CaixaBank ja desenvolupa la seva pròpia polsera 'contactless', de la qual hi ha més de 150.000 unitats al mercat, Pozuelo ha defensat que unir els 'wearables' amb les seves targetes tenint separats els dos mons "afegeix valor a l'experiència" dels seus clients, ja que facilita l'experiència del pagament i la fa "molt més fàcil i natural".

En aquest sentit, ha afegit que la disrupció tecnològica fa tot "molt més senzill" i facilita una millor relació amb el client en donar-li serveis que abans no eren possibles.

Així, ha destacat el valor afegit d'aquestes aplicacions de pagaments que cobreixen altres necessitats del client com establir límits a les seves targeta, bloquejar-la para determinats sectors o enviar diners a altres persones.

ALTRES ACORDS

D'altra banda, Visa també ha anunciat en el MWC un acord amb Allianz per al llançament d'una nova solució de pagaments "innovadora" per a consumidors, Allianz Prime, "la primera aplicació de pagaments i fidelitat d'aquest tipus en el sector assegurador i que permet fer pagaments ràpids, fàcils i serveis amb dispositius mòbils en línia i en botigues".

A partir d'aquest dimarts, la nova aplicació es provarà al mercat italià amb una mostra de clients d'Allianz Costumers, encara que està desenvolupada com una plataforma global que pugui ser desplegada amb facilitat en tots els mercats i amb la qual els usuaris siguin capaços de dur a terme transaccions mòbils segures en terminals 'contactless' de tot el món.

Així mateix, Visa ha anunciat un nou projecte al costat del Banc Nacional de Grècia (NBG) per desenvolupar el pagament mòbil 'contactless' a través de productes de joieria, com anells o braçalets, en aliança amb les marques Folli Follie i Links of London.

La línia de joieria que permetrà fer pagaments segurs amb un sol toc al terminal estarà disponible a Grècia a finals d'aquest any.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés