Antiviolencia proposa el tancament total del Metropolità dos setmanes i una multa de 65.000 euros a l'Atlètic

Desenes d'afeccionats en els voltants de l'Estadi Cívitas Metropolità, a 29 de setembre del 2024, a Madrid (Espanya).
Jesús Hellín - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 15 octubre 2024 16:27

   MADRID, 15 Oct. (EUROPA PRESS) -

   La Comissió Estatal contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l'Esport va proposar este dimarts el tancament total durant dos setmanes del Riyadh Air Metropolità i una multa de 65.000 euros a l'Atlètic de Madrid, pels incidents esdevinguts en el derbi madrileny entre els blanc-i-vermells i el Reial Madrid del passat 29 de setembre, segons van confirmar fonts del Consell Superior d'Esports (CSD) a Europa Press.

   Antiviolencia proposa estes dos sancions després que diversos membres del fons sud del recinte --quatre d'ells ja han sigut expulsats pel club-- llançaren encenedors a Thibaut Courtois quan este va celebrar el gol madridista. Això va obligar a suspendre el partit durant quasi 20 minuts. A més, un dels afeccionats identificats portava un arma blanca.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià