CaixaBank facilitarà finançament i reduirà comissions al xicotet comerç davant el coronavirus

Servei Social Commerce de CaixaBank
CAIXABANK
Publicado: lunes, 30 marzo 2020 15:18

Crea una solució de comer electrnic per facilitar l'obertura de canals online

BARCELONA, 30 Mar. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha engegat un pla de suport al xicotet comer amb mesures com finanament específic, bonificació de comissions per TPV i el llanament d'una solució tecnolgica de comer electrnic que el banc posa a la disposició dels xicotets comerciants per ajudar-los a impulsar les vendes online.

El banc presidit per Jordi Gual ha engegat aquest pla després que l'estat d'alarma decretat pel Govern central per evitar la propagació del coronavirus haja obligat a tancar gran part dels establiments comercials a Espanya, ha informat en un comunicat aquest dilluns.

El pla es dirigeix als comeros clients de CaixaBank, un segment en el qual l'entitat compta amb una quota de penetració del 33% en autnoms i una quota de facturació de comeros del 24%.

Quant al crdit, l'entitat ha decidit mantenir l'accés a finanament del circulant a comeros i autnoms, malgrat la caiguda en la seua facturació que haja pogut produir-se i que, en circumstncies normals, implicaria reduccions en la línia de finanament del client.

Aquesta mesura s'uneix al recent llanament de la línia de 25.000 milions d'euros en préstecs preconcedits per a autnoms i pimes, disponible per els qui necessiten nou finanament, així com l'accés a la línia ICO impulsada pel Govern espanyol per ajudar les empreses afectades per la crisi que genera el coronavirus.

A més, CaixaBank no cobrar les comissions del TPV mentre dure aquesta situació excepcional a aquells comeros que des de l'entrada en vigor de l'estat d'alarma hagen sofrit una caiguda molt significativa de la seua facturació habitual o directament no hagen registrat cap operació.

SOCIAL COMMERCE

CaixaBank ha creat una nova solució de comer electrnic pensada per facilitar als xicotets comeros l'obertura de nous canals online de forma rpida i segura.

Així, ha llanat Social Commerce per gestionar compres online directament a través de xarxes socials i aplicacions de missatgeria.

D'aquesta forma, es facilita al comer que puga realitzar vendes a partir d'ofertes llanades des dels seus perfils en Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp, Telegram o qualsevol altra via de comunicació amb el client final, sense necessitat de mantenir una botiga virtual o una pgina web prpia.

El llanament de Social Commerce es complementa amb PayGold, una solució pensada per rebre pagaments online, per correu electrnic o per SMS, sense necessitat que el comer tinga una web prpia.

El producte est disponible tant per a comeros clients de CaixaBank com per a altres negocis sense relació prvia amb l'entitat, i es pot contractar en la xarxa de CaixaBank, que compta amb 2.500 gestors especialistes en comeros.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià