Una dona rescatada i desenes de desallotjats en l'incendi d'un habitatge a València

Archivo - Arxiu - Vehicle de Bombers (arxiu)
BOMBEROS VALÈNCIA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 18 noviembre 2025 10:12

   VALÈNCIA, 18 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Una dona i la seua mascota van haver de ser rescatats anit pels bombers en l'incendi d'un habitatge situat en el passatge Doctor Bartual, a l'Avinguda de Blasco Ibáñez, mentre que els veïns de l'immoble van ser desallotjats de forma preventiva, segons han confirmat fonts municipals.

   L'incendi es va declarar sobre les 20.30 hores en un habitatge situat en la desena planta del passatge Doctor Bartual, a l'Avinguda de Blasco Ibáñez.

   Efectius del Cos municipal de bombers van haver de rescatar a una dona, que posteriorment va ser traslladada a l'Hospital Clínic de València amb un atac d'ansietat i per inhalació de fum. L'habitatge on es va originar el foc ha quedat molt afectada, per la qual cosa la dona i la seua mascota han passat la nit a casa d'uns familiars.

   Per la seua banda, la resta de veïns van tornar als seus habitatges ja anit després de l'extinció del foc. Fins al lloc es van desplaçar dotacions del Parc Oest.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià