La jutgessa suspèn de nou la declaració de la parella d'Ayuso per tindre un viatge professional

Archivo -  La parella de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Alberto González Amador (d), en eixir del Tribunal Superior de Justícia.
Diego Radamés - Europa Press - Archivo
Publicado: viernes, 24 enero 2025 11:32

   MADRID, 24 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La jutgessa Inmaculada Iglesias ha suspès una altra vegada la declaració que tenia prevista d'Alberto González Amador, parella de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, per al pròxim 7 de febrer en la causa en la qual s'investiga la presumpta comissió de delictes fiscals.

   En una interlocutòria dictada dimecres passat, a la qual ha tingut accés Europa Press, la magistrada accedix a la petició de la defensa de suspensió de les declaracions dels investigats en existir un assenyalament previ per al mateix dia al Jutjat de Primera Instància número 46 i a més tindre previst el nóvio d'Ayuso un viatge professional entre els dia 4 i 12 de febrer.

    Així mateix, la magistrada dona trasllat de les al·legacions de la defensa al Ministeri Fiscal i a la resta de parts personades per tal que informen, en el termini de cinc dies, sobre la petició de suspensió de les declaracions, fins que l'Audiència Provincial de Madrid resolga el recurs d'apel·lació contra la interlocutòria que va acordar obrir una peça separada respecte a Alberto González per altres possibles delictes.

Contador