VALÈNCIA, 19 Nov. (EUROPA PRESS) -
Les obres del futur centre comercial de Turianova, a València, començaran a principis de l'any pròxim i està previst que duren dos anys.
Així ho ha avançat l'empresari propietari del centre, Tomás Olivo, qui ha sigut rebut per l'alcaldessa, María José Catalá.
En finalitzar la trobada, l'empresari, acompanyat del regidor de Comerç, Santiago Ballester, ha informat que l'execució del projecte suposarà una inversió propera als 500 milions d'euros i generarà uns 3.000 llocs de treball indirectes i 6.000 directes.
Les obres, segons ha explicat, "començaran a principis de l'any pròxim i està previst que duren dos anys".
Per la seua banda, l'edil Ballester ha precisat que la reunió s'emmarca dins de les accions que escomet el Govern Municipal per a atraure inversions productives a la ciutat.
El projecte se situarà en el nou barri valencià i suposarà el "principal desenvolupament d'un centre comercial dins de la circumval·lació d'una ciutat europea", segons van destacar els seus impulsors el passat mes d'agost.