Lladró avança a la Xina: obri les seues dos primeres e-flagship en dos plataformes "líder" en comerç digital

Lladró obri els seus dos primeres i-flagship en dos plataformes "líder" en comer digital xinés
LLADRÓ
Publicado: martes, 2 junio 2020 18:09

VALNCIA, 2 Jun. (EUROPA PRESS) -

La marca de porcellana artística Lladró ha obert les seues dos primeres e-flagship en les dos plataformes "líder" del comer digital xinés --TMALL i JD--. Així, l'empresa ha engegat un nou pop-up a Chengdu i ha iniciat el procés per a obrir la seua primera boutique en el centre comercial més luxós de Beijing, SKP.

Lladró subratlla, en un comunicat, que l'"ambiciós" programa d'expansió iniciat el 2018 amb un nou concepte de boutiques, showrooms i pop-ups ha portat la marca des de Madrid a Londres, passant per Índia, Singapore o Austrlia, i ara es desenvolupa a la Xina.

Dins del pla de la multinacional espanyola, la Xina, recalquen, "sempre ha jugat un paper rellevant". Amb presncia en el país des de finals dels 80, la molt avanada digitalització i els continus canvis legals han portat la marca a una "constant reinvenció, cerca i inversió, amb la finalitat de consolidar la seua presncia i afermar les bases precises per al creixement de la marca en el país".

El primer pas ha suposat engegar la filial de Lladró a Xangai amb la finalitat de dotar la marca dels requisits legals, financers i logístics que permeten augmentar la capacitat de negoci de la firma donant accés a futures aliances amb agents locals.

L'experincia multicanal que la firma est implementant comporta diverses accions en parallel. Després de les obertures a Hong Kong i Taipei, s'ha inaugurat recentment la primera botiga pop-up a Yintai Center a Chengdu, capital de la província de Sichuan.

Aquest nou espai, situat en una zona comercial de luxe, dins de l'rea financera de la ciutat, se centra en les creacions més contempornies de la firma amb l'objectiu d'atendre un públic més interessat en el disseny, funcionalitat i originalitat de les propostes de Lladró.

Així mateix, Lladró emfatitza que la presncia online i el paper fonamental que juguen les vendes en l'mbit digital són "inqüestionables". "I més en aquest marc i especialment a la Xina, on entorn del 90% de les transaccions de compra són online". Per a, Lladró es fa un lloc en les plataformes número u: TMALL (pertanyent a la corporació Alibaba) i JD.

La firma de porcellana ha obert les seues dos primeres e-flagship amb una oferta "especialment cuidada, pensada per a un públic molt exigent a nivell de producte i servici". L'obertura d'aquestes boutiques, en un entorn digital amb una evolució tan rpida, suposa un gran refor per al procés de digitalització de l'empresa que ja s'est convertint en una part clau del negoci, amb índexs de creixement anual superiors al 30%.

En una conjuntura complicada, on la firma s'ha vist obligada a tancar les portes de les seues boutiques durant setmanes a causa de la crisi de la Covid-19 i ha vist ressentides les seues vendes en tots els canals físics, Lladró ha posat el seu esfor "a continuar l'expansió en el qual sens dubte és un dels territoris amb major perspectiva de creixement", subratllen.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià