Mango preveu finalitzar l'any amb huit botigues 'pop-up' per a joves en ciutats com València

Botiga Pop-up de Mango per a joves
MANGO
Publicado: lunes, 20 septiembre 2021 11:13

   BARCELONA, 20 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Mango ha expandit el seu model de botiga 'pop-up' de la línia per a joves a altres ciutats espanyoles "després de la bona acollida de la primera botiga temporal oberta en la Rambla Catalunya de Barcelona" i preveu finalitzar l'any amb huit d'aquests espais situats en llocs estratgics del país com Valncia.

   Actualment, segons un comunicat de l'empresa d'aquest dilluns, els clients de Mango ja poden trobar aquestes botigues'pop-up' en tres ciutats més: Marbella (La Cañada Shopping), Maó (carrer s'Arravaleta) i Granada (Nevada Shopping).

   Abans que acabe l'any, la companyia contempla obrir almenys quatre botigues més d'aquest tipus en ciutats com Madrid, Sevilla, Valncia i Barcelona.

LLOCS PER A CREAR CONTINGUT EN XARXES

   Es tracta d'una línia dirigida exclusivament a joves a partir d'11 anys i el concepte de la tenda consisteix en una experincia de compra plenament adaptada a aquests, que poden donar curs a la seua creativitat en la zona 'TikTok Stage' "recreant coreografies i fent-se selfies divertits".

   En aquests nous locals, tots els elements que intervenen en la decoració són "pura experincia per al client", que disposar d'rees de descans, crrega de mbils i exposició.

   L'objectiu de Mango és que totes aquestes obertures es convertisquen en espais icnics de la ciutat en la qual se situen i, per a, cadascuna comptar amb característiques diferents com, per exemple, l'ús d'una gamma cromtica diferent.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià