Metrovalencia mantindrà enguany els seus horaris habituals durant tot el dia fins a finals de juliol

Archivo - Arxiu - Un home passa per un dels vagons de la Línia 10 de Metrovalencia
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Publicado: miércoles, 29 junio 2022 15:33

   El dia 25 d'eixe mes comenar l'horari d'estiu i la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3

   VALNCIA, 29 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) estendr fins al prxim 24 de juliol --l'endem comenar l'horari d'estiu-- els servicis habituals que es presten en les jornades laborables i de finalització de setmana en les diferents línies de metro de la xarxa de Metrovalencia per a afavorir la mobilitat a Valncia i la seua rea metropolitana.

   L'objectiu és millorar el servici que s'ha prestat en els últims anys durant el mes de juliol: en 2018 que es va planificar per a aquest mes era l'intermedi, el corresponent als dissabtes; en 2019 es van programar circulacions com a dissabtes, per amb reforos als matins i migdies; en 2020 els trens tenien horaris de dies laborables només fins a les 15 hores, quan passaven a freqüncies de dissabtes; i en 2021, el metre ja va funcionar com a dies laborables durant la primera quinzena, ha detallat la Generalitat en un comunicat.

   La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha mantingut aquest dimecres una reunió amb la directora gerent de FGV, Anas Menguzzato, per a analitzar el servici que prestar l'empresa pública a Valncia i la seua rea metropolitana.

   Així, a partir del dilluns 25 de juliol comenar l'horari d'estiu, coincidint amb la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia. Les obres s'han planificat per a l'estiu per a causar "les menors molsties" entre persones usuries, vens i venes de les localitats en les quals es vagen a produir els treballs.

   Els nous horaris es podran consultar a les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pgina web Metrovalencia i en el telfon gratut d'informació i Atenció al Client, així com a través de les xarxes socials i l'app oficial de Metrovalencia.

   La consellera Rebeca Torró ha ressaltat que, "any rere any, Metrovalencia ha apostat per anar millorant el servici amb la finalitat de potenciar la mobilitat sostenible en un mes en el qual segueix havent-hi una demanda important, tant de persones treballadores, com de visitants".

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià