Publicado 18/05/2022 16:57

El Premi Nobel de Física Michel Mayor parlarà en el Museu de les Ciències sobre la cerca de vida als exoplanetes

Archivo - Arxiu - Museu de les Ciències de València
GVA - Archivo

VALÈNCIA, 18 maig (EUROPA PRESS) -

El Premi Nobel de Física 2019 Michel Mayor impartirà --el pròxim 29 de juny, a partir de les 19.00 hores-- en el cicle sobre astronomia de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València amb la conferència '¿Otros mundos en el cosmos? La búsqueda de planetas similares a la Tierra y... ¡quizá formas de vida!'.

Michel Mayor, que estarà en la capital valenciana amb motiu de la celebració de la Reunió Anual de la Societat Astronòmica Europea (EAS), la major conferència d'astronomia europea, està reconegut com el descobridor del primer planeta amb una òrbita al voltant d'una estrela semblant al nostre Sol.

Per aquest descobriment, aquest professor suís del Departament d'Astronomia de la Universitat de Ginebra, va rebre en 2019 el Premi Nobel al costat de Didier Queloz i James Peebles, recorda la Generalitat en un comunicat.

Durant la conferència, que se celebrarà en l'Auditori del Museu de les Ciències, Mayor plantejarà qüestions com si hi ha altres mons a l'univers o si la vida existeix en altres llocs del cosmos.